Relax jap

Tuesday, November 23, 2010

cerita bermula

Maka hari ni bermulalah aku sebagai seorang blogger....(blogger kah?)
Lama sudah tak menaip sebegini...

So, mana nak start eh?
Disini kah?
DIsana kah?
Di sinun kah?
huhuhuhuh......

sebab apa aku start balik berblogging?
Banyak sebab nye....
Sebab takde keje(hahah....bos takder kan....)
Sebab urusan Bisnes aku....
Sebab nak meramaikan kawan2....
n yang penting skali, nak tunjuk kat anak2 aku bila diorang besar nanti, betapa kreatip nyer mama diorang tulis blog......

Pada aku blog ni penting gak....
walaupun kita tgk macam takde keje len jer kan buang masa tulih blog...
Tapi pada aku, penting dik nonn!!


Kesimpulan nya anak2, dah aku mmg nak tulih blog...so, ada aku kisah ko suka tulih ke tak....hahahaahah...
(mata aku pun dah semakin kuyu dan layu.....sambung esok arr......caucincau!!!!)

*Nota di kaki Mummy :- Kawan aku suka tgk blog orang sebab leh shopping.....^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...