Relax jap

Tuesday, November 23, 2010

Stop Child Abuse





Apa perasaan korang eh?

Apa kata korang, kalo ini terjadi pada anak2 kita?

Mana kita pegi?

Apa kita nak buat?

Nak nangis?


Kalo tanya aku, aku memang sangat marahh!!!! aku memang sangat bencikan orang yang sanggup buat macam ni!!!! Memang orang yang buat nie tak layak dipangil manusia...binatang pun ko adalah tak ayak oke!!!!

Aku berdoa agar perkara begini tak akan n tak pernah terjadi dalam hidup aku......

Pada aku, anak2 ini lah anugerah yang paling tak ternilai sekali....

Anak2 la, buatkan aku lebih bersemangat dalam apa jugak yang aku lakukan....

Anak2 la buat aku sejuk hati setiap kali perasaan marah datang.....

Wahai manusia, yang memang lahir korang pernah bergelar anak2.....sayangi la mereka....

Jangan di dera mereka ni....

Jangan disepak terajang mereka kerana kemarahan mu....

Jangan di benci mereka kerana keegoanmu....

Kalaupun kita pernah melalui saat hitam di sakiti ketika kecilnya, jangan di balas pada anak2 ini.....

Mereka zuriat kita.....

Penyambung warisan kita....

Pembawa nama keluarga kita ......


*Nota di Kaki Mummy:- mmmuuuuahhhhh si domok!!!! mmmmmuahhhhhh si gitar!!!!


unicef

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...