Relax jap

Friday, November 26, 2010

Dinner @ My choice Cafe

Al kisah nya, semalam adalah hari aku MC atas alasan...sakit perut cirit birit....masalah nya, adakah betul yang sakit n cirit birit tu aku..sebab aku rasa penyakit ni di pindahkan pada Mr.J.....hukhukhuk....but anyway, thanks to Mr Doc sebab bagi aku MC sehari....n ubat itu berguna gak untuk Mr. J.......



~ ni kira bertanggungjawab ke? ~

Korang perasan tak pic kat atas tuh?

Kalo korang prihatin mesti perasan kan?

Kisah si bapa yang menunggang moto nya, dengan mempertaruhkan nyawa 3 orang tersayang nya.....

Camne kita nak kira kalo lah terjadi sesuatu yang tak diinginkan?

Apa pun, aku sure nyer korang mesti tak begini kan?

Walaupun nak ngelak kan jammed, so naik moto tu mudah....tapi daripada naik satu motor sampai 4 orang, biarlah mengadap jammed tapi berada dalam kenderaan yang lebih selamat.....Jadi, fikir2 kan lah....

Tapi kan u olls, tajuk entry aku nieh kan pasal dinner, so dimana entry tuh?

Hehehehe, ader jer nih....

~ n here we goes, My Choice Cafe ~

 
 ~ okay jugak pemandangan kat sini ~

 ~ lokasi kat ampang, dekat Galaxy, belakang pasaraya Hero ~

~ Kuey Teow Kantonis....sorry u olls, dah abis makan baru amik gambar....n makanan adalah sodapppp!!~

 ~ yang ni Mr.J order, Nasi Goreng USA....tahun depan kita g US order nasik nie ye yang.....sodapppp!!!!~

~ Air yang kitorang order Milo Ais n Tembikai Laici, oke!!!!~

Location Restoran ni seperti yang aku tulis kat atas tadi la.....blakang pasaraya Hero....owner nyer adalah Encik Amat.....dia ni kawan Mr.J masa sesamer keje dulu....skang sumer pun tak yah makan2 gaji dah......buat bisnes sendiri senang skit citer kan.....

So, apa pun, makanan kat sini adalah sodapppp!!! (macam la En. Amat nak bagi makan pree lagi kalo dia baca blog aku nihhhh!!! heheheeh....kalo dia baca!!!)

*Nota di Kaki Mummy :- Anak2 aku pantang naik moto, tak reti nak turun....hurmmmm...anak2...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...