Relax jap

Wednesday, November 24, 2010

Kenapakah? katakan lah....katakan!!!!

Kenapa hari ni aku tak leh upload gambar eh....

sedangkan setakat ni aku sudah ada 3 entry yang perlu aku upload gambar nak di post....

sakit nau ati aku  laptop nih!!!!

Mood hari ini adalah sakit ati!!!

dari pepagi tadi lagi dia wat hal...

so, arini aku adalah bercuti....

sebb apa?

takde sebab.....sebab malas kot.....(AAK?? bos aku bukan baca pun!!!)

jadi kejap lagi aku nak kuar g beli mc....hahahahah..jahat nau tuhh!!!

nak tau kat ner?

nanti2 lah aku aku bgtau.....

*Nota di Kaki Mummy :- tak tau nak taip aper.....hangin sebab takleh nak upload gambar......

2 comments:

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

sabo2 blogspot problem ari ni pagi tadi ok dah sampai petang dia wat hal plak, salam kunjungan

blogciknissa said...

hahahah...sabar jer nieh....

thanks kerana datang menyinggah ke bog saya nieh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...