Relax jap

Wednesday, November 24, 2010

Mari Memasak vol 1

Aku mmg suka masak.....kadang2 terlebih rajin...

Tapi adakalanya, aku leh jadi orang yang paling malas masak....

Kekdahnya, makan kat luar la kan.....

Alhamdulillah, aku mewarisi perangai arwah wan yang mmg rajin masak.....

Maybe sebab aku duk lama ngan dia dulu...

Dari sekolah rendah kan....haruslah aku tiru cara dia masak pun....

So, malam tadi aku masak la dinner...walaupun lepas tu nak kuar meranggi and ada pasar malam lagi...

Sebab kan terlebih rajin, jadinya aku pun masak lew....

Apakah menunya?.....musim2 lepas Qurban ni haruslah lauk pauknya, berkaitan ngan daging Qurban kan...

 ~ sayur  bb sawi masak tumis air ~

~ telur dadar + mayonis ~

~ n finally....daging qurban sambal ~

Fuhhhhh!!! akhirnya dapat gak post entry lauk daging Qurban nieh.....baru leh upload gambar kat blog...heheheh.....more to go!!!!



*Nota di Kaki Mummy :- ada lagi daging ni....masak pe lagi ye.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...