Relax jap

Friday, December 3, 2010

MAHA 2010

Al kisah nyer, kitorang ni pun pergi la ke MAHA tu......mmg mula2 plan nak bawak budak2 pegi....tapi biler di hitung dengan tahap kepanasan dan kepadatan orang2 kat MAHA, so we decided untuk pergi berduet jer...
ini adalah muka mummy n Mr.J yang xcited nak masuk ke tapak MAHA tuh....

bertembung plak ngan buah Nangka Madu Gergasi nih....nak tau berat dia baper? 40 kg dik nunnn....kenduri pun tak larat makan nyer nieh....

ni kambing aper ntah nama dia....tapi spesis kambing la...


ni kambing biasa kita tgk kat kg.....(korang ader kampung tak? kalo takde, meh datang kg mummy.....banyak!!

bapak kambing kat atas tuh......tua sudahhh...


ni pun spesis kambing gak la....comey kan janggut dia?

tengok2 kucing....comeyy ok!!!


dah puas merayau kat laman penternakan, kitorang beratur panjang naik bas rapid nie untuk ke Exhibition Hall

ubi kayu besar...


taman orkid..
 
apa yang len nyer tembikai nieh?
 
kerapu hitam

 dugong si tenang

lumba-lumba empesut

si penyu pun ado...

cik kupang

kelisa emas.....
 

dua badak...

Mr.J try cuci mata

kepedihan

spek cybercorp...


hallo....saya cybercop belang

penat jalan2....berehat sebentar kat Bazar MAHA......so ke gerai opis mate aku....Mr.Faizal...

kowang penah makan nie? sate tulang...nyummmmmm 

sodappp!!!!!! habis 10 cucuk!!

berjalan turun ke tempat menunggu bas..

beratur yang giler panjang.... 

mummy n MR.J

apsal wat muka cam jebat2 awak?

Berakhir lah perjalanan kami ke MAHA untuk tahun nieh......nanti tahun2 depan kiter p eh....

*Nota di Kaki Mummy:- beli orkid 2 batang RM70.....huhuhuh...(demi ibu mertua ku....)

2 comments:

AuraMarissa said...

tak sempat nak gi..huhu

belogmummy said...

sempat lagi reen nak p....tapi standby payung....n pakai slipar....

sangat panas n penat berjalan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...