Relax jap

Wednesday, December 1, 2010

Si Domok n Si gitar.....

Rindu lah ngan si Domok n Si gitar nih.....

Tetiba macam rasa sedey plak....sebab diorang jauh

Padahal bukan tak biasa pun....

Dah 4 tahun kot rasa begitu ada.....

Memang aku dah seakan imun (betul ke eja ni erk.....arghhh....janji kowang faham...)

Tapi imun2 pun, rasa rindu tu ttp sama.....

Rasa macam nak duk umah.....

Takyah keje.....

Layan peel diorang je kan.....

Walaupun si domok n si gitar ni, ya rabbi lasak nye....

Aku seronok tgk.....

yerlah...kekadang tu hangin gak....

Tapi, aku happy.....

Sekurang2nya, diorang sihat.....

Diorang aktif....

Keletah diorang tu kengkadang buatkan aku n Mr J tetiba gelak.....

Ya Allah, rindunyer......

Dah la Mr.J pun takde sini.....

Haruslah aku nih ketandusan.....(hukhukhukkkk.....ketandusan katanya....Mr.J, jawab!!!)

Tapi Mr.J bukan pun sesajer nak tinggalkan aku kat sini......

Ada urusan yang perlu di selesaikan.....

Ada tanggungjawab yang perlu di galas sebagai seorang ayah....

N nak taknak aku kena faham tanggungjawab dia....

Sabar je la nukkkk......



 ~ si gitar....kan kurus cam gitar tu......belom bukak baju dan menayangkan kerangka badan...~

~ haaa...ni dak domok.....marbelesss~

*Nota di Kaki Mummy:- tak sabar nak tunggu jumaat......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...